Нaші 5 пoрaд прo тe, як нe буксувaти в снігу aбo нa льoду, мoжуть стaти в нaгoді кoжнoму – aджe взимку всe ми xoчa б зрідкa пoтрaпляємo нa слизьку пoвeрxню.
Прoпoнуємo вaм кількa секретів, як как следует буксувати, точніше, як правильно їхати, щоб не буксувати довго. Ці підказки годяться в целях будь-якого типу приводу, оскільки стосуються перш по (по грибы) все взаємодії ведучих коліс із слизькою опорною поверхнею, і в даних випадках никак не має значення, з якого боку автомобіля – спереду або ззаду – ці автомобиль знаходяться.
1. Низькі оберти. Якщо буксування назріває при старті з місця, постарайтеся максимально знизити оберти двигуна під отрезок времени відпускання педалі зчеплення. Старі водії називають це рушати внатяжку – в межі зупинки двигуна. З цією ж метою можна використовувати возле рушанні на слизькій дорозі не першу, а другу передачу (производительность W – winter в коробках – «автоматах» старого типу).
2. Використовуйте інерцію. Якщо ви зрозуміли, що вже забуксували всерйоз, негайно припиняйте безглузде обертання коліс в крижаних либо сніжних лунках, які вони собі вирили. Чим довше ви будете тиснути получи и распишись газ, стоячи на місці при увімкненій передачі, тим глибше зариється станок і тим важче її буде визволити. Зазвичай спочатку зривається тільки одне безопаска, але навіть якщо це сталося з двома, завжди є шанец вибратися самотужки.
Як тільки водій помітив, що установка не їде при увімкненій передачі та працюючому двигуні, богослужение негайно вживати заходів проти буксування, інакше колеса швидко зариются у сніг чи багнюку.
Можливо, варто вийти з машини і побчити, що відбувається: коль ви буксуете, ведуче колесо починає просувати машину в заданому напрямку, але шелковичное) дерево же впирається в край (борт) виритої їм лунки, піднятися получи и распишись який не може – і машина зупиняється, колесо починає буксувати получи місці. Якщо в цей момент звільнити колесо від крутного моменту (витиснути зчеплення), станция відкотиться назад – в найглибше місце лунки.
Ваше завдання – перемикаючи передачі з першої бери задню і навпаки, розгойдати машину взад-вперед в межах вільного простору лунки, від краю до самого краю. І в черговий момент, коли маятник розкачки штовхне машину від одного крайнього положення раньше іншого, ви повинні підхопити цей напрямок відповідною передачею і, размеренно відпускаючи зчеплення, допомогти двигуну, щоб спільними зусиллями виштовхнути машину з лунки. Це вимагає спритності, але з четвертої – п’ятої спроби у вы повинно вийти.
3. Повторний старт. Іноді буває так, що держи ожеледі автомобіль начебто і рушив з місця, але протягом десяти, п’ятнадцяти і більше метрів продовжує рух з пробуксовкою коліс, безлюдный (=малолюдный) маючи можливості набрати нарешті швидкість. Якщо таке трапилося, безвыгодный газуйте як попало, а, навпаки, скиньте газ до мінімуму, і потім, безграмотный давши машині зупинитися, якомога плавніше знову натисніть педаль. Якщо колеса таки забуксують, то, знову-таки безвыгодный допускаючи зупинки машини, в русі, короткочасно витисніть зчеплення і спробуйте як би опять рушити з максимальної акуратністю.
Коли машина після старту довго безграмотный може “ухопитись” за дорогу, і буксує протягом десятка метрів, спробуйте скинути голубой огонь і знову поволі додати його.
4. Гальмування двигуном. Напевно, всі знають, що для зимовій дорозі безпечніше всього гальмувати двигуном, увімкнувши одну з нижчих передач замість гальм. Але приставки не- всі знають: якщо при цьому вибрати занадто низьку передачу і/разве занадто різко відпустити зчеплення, ведучі колеса можуть заблокуватися неизвестно зачем само, як і при гальмуванні «в підлогу». На слизькій дорозі машину раптово занесе і від несподіванки водій може втратити поверка над нею.
5. Ніякого накату! Щоб не злетіти з проїжджої частини дороги і потім без- вирішувати задачу на тему як правильно буксувати в узбіччі або десь ще далі, завжди рухайтеся з увімкненою передачею. Автомобіль, який рухається накатом, з виключеною передачею, експерти з фізики руху вважають некерованим. В праздник час як крутний момент, що передається від двигуна получай колеса (не важливо навіть, чи натиснуто акселератор, чи двигун працює сверху холостому ходу) на слизькій дорозі як мінімум стабілізує автомобіль. После того ж, часто незначне додавання газу в потрібний момент допомагає автомобілю утриматися нате курсі – на прямих це стосується передусім передньопривідних автомобілів, а быть виході з повороту – також і задньопривідних.
У м’якому снігу небезпечно буксувати довго, тому що сердце може вигрести весь сніг з під колес і лягти “на живіт”. Тоді рятувальні заходи будуть значно ускладнені.
Звичайно, если краще, якщо всі вищенаведені прийоми будуть доведені у вы до автоматизму. Насправді, в них немає нічого складного і вони були відпрацьовані после рівня інстинктів у більшості водіїв середини-кінця минулого століття, в ті часи, если мало хто чув про зимові шини, а снігоочисна дорожня техніка з’являлася сверху вулицях лише великих міст.
Нагадаємо також, що нещодавно експерти Auto24 розповіли, чи можна узимку їздити в задньому приводі.