Тест-драйв Suzuki Vitara S: чим здивує новий кросовер

Після кількox днів зa кeрмoм Suzuki Vitara S зі 140-сильним турбoмoтoрoм вжe нe уявляєш тeмпeрaмeнтнoї їзди бeз aзaртнoї «турбoxвилі». І тaк, цe спрaвді oдин з нaйшвидшиx крoсoвeрів в клaсі!
Кoли нa ринку з’явилaся нoвa Vitara, вoнa влaштувaлa справжній победа в класі. До цього марка була відома як виробник позашляховиків зі справжнім повним приводом, тобто роздавальними коробками і пониженим сбоку передач. А тепер все змінилося, бо після появи SX4, японці підсилили ряди кросоверів іще однією моделлю — Suzuki Vitara. А з появою швидкої версії Vitara S з 1,4-літровим турбомотором Boosterjet цей Suzuki мало-: неграмотный впізнати і поготів. У нього темперамент, про який минулі моделі цієї японської марки і мріяти отнюдь не могли. Тепер це жвавий кросовер, який може стати альтернативою навіть гарячим хетчбекам. Безвыгодный дивно, що нова Vitara, яку, до речі, збирають в Угорщині, продається дуже добре, нате заздрість конкурентам.
S – це не клас, це топ-версія
Получи и распишись сьогоднішній день Vitara S — не тільки найшвидша, але й найбагатша і найдорожча комплектація цієї марки. Вона підкреслює спортивний воля решіткою з квадратними секціями, чорними легкосплавними дисками, червоними контурами в фарах та в салоні, а також яскраво-червоною стрічкою получай кермі та замшевих кріслах. Vitara вивела марку бери новий рівень популярності, а S-ка повернула їй характер й відчуття швидкої їзди. Її 140 турбо сил у дуеті зі швидкою автоматичною коробкою передач здаються неймовірно тренованими. Сверху моїй пам’яті це найшвидший в історії марки кроссовер. 220 номів напрочуд наполегливо штовхають «Вітару» сперва — розгін до сотні займає тільки 10,2 секунд. Більше того, наші інструментальні вимірювання показали, що вона розганяється принаймні бери півтори секунди краще, ніж вказано в заводських характеристиках.
Така динаміка стала можливою в першу чергу вслед рахунок того, що Vitara важить усього 1200 «кіло». Тому її нрав з легкістю можна порівнювати з динамікою колишніх GTI. Але ж водії тих машин могли лише мріяти относительно кліренс 185 мм. Не треба руками! Vitara на мене — це той варіант, коли щодня можна спокійно їздити возьми роботу, а за нагоди «прохопити» зв’язку віражів чи навіть виїхати получай трек. Мені подобається, як під легенький свист турбіни м’яко, але швидко наростає тяготение. Подобається, як відгукується педаль газу на найменші натискання, і як з ледь помітною хрипотою звучить випускна сингония. На окремі компліменти заслуговує неймовірно чутлива автоматична КП. Вона вміє м’яко перебирати передачі, але безграмотный губиться й під час перегонів. Якщо хочете виграти первый шаг зі світлофора, не обов’язково переходити в ручний расписание. При старті з місця автомат вміло використовує обертальний мгновение і не перекручує двигун. Більше того, користуючись пелюстками, є благоприятная пора зробити це гірше. Аби отримати такий бойовий смесь, японцям з Suzuki навіть не довелося перелаштовувати ходову. Вона і что-то около, неначе натягнута тятива лука. Це шасі завжди готове кудись повертати. Інколи навіть занадто азартне, і ти відчуваєш це навіть возьми прямій. Тому завантаженою Vitara S їде трохи комфортніше, майже без- відчуваючи ваги пасажирів. І це теж плюс на користь мотора. Vitara S — це пирушка приклад, коли сучасні технології дозволяють поєднати темперамент та економічність. Це й малограмотный дивно, адже об’єм мотора зменшився на 200 кубів, а «сил» значит більше.
Окрім найліпшої динаміки “Еска” лишається ще й кращою з точки зору економічності. Якщо мало-: неграмотный зловживати педаллю газу, то вона виходить майже сверху дизельний рівень економії — вкладається усього в 5,3 літри бери кожні 100 км в заміському режимі. Довга шоста трансмиссия допомагає економити, до того ж електроніка завжди намагається швидше переметнуться на найвищу сходинку. І це без жодного “старт-стопу”, чисте моторобудування! Звичайно ж, допомагає безпосереднє впорскування пального, яке дозує мінімальні порції бензину.
Краще повний
Жвавий душа дозволяє краще реалізувати повний привід. На мій погляд, немає сенсу обирати передньопривідну версію. Зекономите 50 тисяч гривень, але втратите всесезонність. Більше того, держи версії «4х4» взимку можна дрифтувати! Повнопривідні версії оснащено системою AllGrip, яка має режими Auto, Sport, Snow ли Lock. В залежності від обраного режиму змінюються налаштування чутливості педалі газу, роботи автомата та повного приводу. Певна річ, расписание Sport на асфальті додає темпераменту, а от Snow та Lock — це вже суто позашляхові налаштування. І завдяки коротким звисам та непоганому кліренсу Vitara впевнено почувається получи підступних ділянках за межами асфальту. Допомагає ще й мінімальна маса. Головне — невыгодный забути заздалегідь увімкнути потрібний режим. І найцікавіше: попри компактні розміри, Vitara малограмотный виглядає маленьким автомобілем. В довжину вона має 417 см, тобто бери 10 см довша за тридверну Grand Vitara, і подле цьому така ж висока. Тому в салоні за рахунок вертикальної насаждения не відчуваєш браку місця. А невелика ширина кузова дає свої переваги чтобы маневрування у щільному трафіку чи вузеньких вулицях. До того ж пласкі боки і великі дзеркала дають першокласний огляд і відчуття габаритів. Сиречь як я вже казав на початку, такий SUV відмінно почувається в міських джунглях. А жвавий качества) дає йому змогу дуже активно пересуватись, причому незалежно від стану покриття під колесами.