Що змушує українських копів втікати з поліції: шокуючі причини

Нeщoдaвнo Aнтoн Мaлькoв кoлишній вжe oфіцeр пaтрульнoї пoліції містa Дніпрa нaписaв пoст у Facebook прo тe, щo він йдe з патрульної поліції.
Свого часу Мальков прийшов в патрульні сповнений віри в успіх реформи та мотивації міняти поліцію сверху краще. Через два роки він розчарувався і пішов. Колишній патрульний перелічив причини, які змусили його звільнитися: низька зарплатня, виснажливий графік, недолуге керівництво. Чимало нових копів, які пройшли суворий відбір предварительно нової патрульної поліції в різних містах України, зрештою, розчарувалися в реформі. І звільнилися. Ибо, крім шани та престижу, і нових патрульних Toyota Prius, керівництво МВС далеко не забезпечило їх майже нічим.
Зокрема, сьогодні зарплатня рядового патрульного в середньому становить 8 тисяч гривень, це близько 300 доларів. Хоча получи и распишись початку реформи обіцяно була обіцяна зарплатня не менше 700. І це быть тому, що затримані п’яні за кермом часто одразу пропонують поліцейським тисячу доларів, щоб ті їх відпустили. Чи довго можна втриматись від таких спокус? Але крім цього, у патрульних пекельний графік. Робочий день-деньской триває 14-15 годин, часто без вихідних. А ще быть такій небезпечній роботі вони працюють без страховки. І в разі травми чи поранення сверху лікування патрульному скидаються всім підрозділом. До речі, саме вследствие відсутність страховки патрульним часто доводиться ремонтувати Toyota Prius вслед за власні гроші зі своєї невеличкої зарплатні. І начальство малограмотный бачить нічого в цьому поганого. Ну і найгірше, як і в колишній міліції, в патрульній поліції статистика та бюрократія перемогла доцільність та служіння громадянам. Для це написав колишній вже патрульний Антон Мальков, і це ж підтвердили нам копи в різних містах України, Тому що кількість зданих адмінпротоколів тепер важливіша по (по грибы) спокій на вулицях і за реальну боротьбу зі злочинністю. Вал тому часто патрульні виписують протоколи за перетин вулиці пішоходом в недозволеному місці, що, безумовно, є порушенням.
Але в пріоритеті, напевне, має бути невыгодный статистика, а боротьба зі справжніми небезпечними злочинцями. І через всі ці причини, молодих, порядних і підтягнутих в поліції стає дедалі менше. Вони йдуть. Натомість, подивіться хто залишається замість них. Це полковник Микола Піщанський. Сьогодні він очолює міський відділ поліції в Подільську, це колишній Котовськ Одеської області. Полковник Піщанський сыздавна працює в правоохоронних органах. Як повідомили активісти Автомайдану, півтора року тому, коль керівництво МВС проводило переатестацію міліціянтів, полковник Піщанський цю переатестацію з тріском провалив. Його рекомендували вигнати з лав поліції з офіційним висновком: «займаній посаді неважный (=маловажный) відповідає, підлягає звільненню через службову невідповідність». Але Піщанський спочатку пішов нате лікарняний, потім звернуся до суду. Через судове рішення відновився в поліції, мол керує тепер цілим міським відділком найбільшого міста держи півночі Одещини. До речі це саме він, у 2010 році держи посаді начальника Малинівського райвідділку міліції Одеси, за свідченням затриманих тоді учасників маршу нате честь створення УПА, особисто застосовував до них тортури. А також віддавав повеление бити затриманих, коли ті відмовлялися підписувати фіктивні протоколи допитів. Саме це отсюда следует однією з причин, через що комісія з переатестації рекомендувала Піщанського звільнити з ганьбою.
Втім, будемо відверті, в відміну від патрульного Малькова, який полюбляв підтягуватись бери турніку між викликами, полковник Піщанський і справді кращий вибір в целях Національної поліції. Якщо він працюватиме лежачим поліцейським получи и распишись Одеській трасі, там більше ніколи не буде Происшествие. З чим і привітаємо керівництво МВС. Ось така правда получи и распишись сьогодні.

+Відео