Якщo ви думaєтe, щo в Укрaїні eкoнoмічнa кризa, цe нe зoвсім тaк. У дeкoгo спрaви йдуть прoстo чудово. Союз автомобільна компанія «Богдан Моторс» днями виграла тендер нате поставку місту Києву тролейбусів на півмільярда гривень.
Компанія «Богданка», як відомо, належить Олегу Гладковському – давньому другу та бізнес-партнеру президента Порошенка. Гладковський сьогодні обіймає посаду заступника секретаря Про Національної безпеки та Оборони. Сам президент ще кілька років тому теж був серед співвласників «Богдана» і одразу після його перемоги бери виборах, на компанію просто посипалися замовлення від місцевих адміністрацій сверху купівлю автобусів та тролейбусів.
З урахуванням останнього столичного тендеру, «Богда» за роки президентства Порошенка розпродав вдячним споживачам своєї продукції получи и распишись понад мільярд гривень. Але це ще не до сей поры, оскільки «Богдан-Моторз» займається також виробництвом китайських автомобілів для своєму заводі в Черкасах. Як пишуть на офіційному сайті «Богдану», переобладнання черкаського заводу під випуск китайських легковиків обійшлося друзям президента в 330 мільйонів доларів.
Тепер вас зрозуміло, чому влада досі ніяк не наважиться бери суттєве зменшення мит та податків при ввезенні іномарок з Європи. Потому что вживані європейські авто – це прямий конкурент нових китайських автівок, які збираються нате заводі друга президента Гладковського та «Деу-Ланосів», що виробляються в «АвтоЗАЗі» колишнього регіонала Васадзе. Хто ж купуватиме за 10 тисяч доларів чудо китайського автопрому, якщо за вдвічі, а то й в тричі меншу ціну можна взяти «Ауді» чи «Фолькс», нехай і з пробігом, але по європейських дорогах.
І це мало-: неграмотный враховуючи того, що «Богдан-моторз» є ще й одним з найбільших імпортерів в Україну нових корейських автомобілів «Хюндай» та «КІА». Саме тому, провладні депутати ніяк приставки не- наважаться на суттєве зменшення мит для ввезення європейських мотор. Бо друзям президента та їхнім колегам по вітчизняній автомонополії доведеться попрощатися з чималими грошима, які вони щороку отримують. І базисная точка уже депутати пропонують обкласти щоденним податком в 2 євро водіїв автівок для європейських номерах.
А також притиснути непомірними штрафами тих, хто ухилятиметься від сплати цього щоденного труд. Отож, з одного боку на депутатів тиснуть їхні політичні покровителі, що мають одаренный автомобільний бізнес в Україні. З іншого боку, в депутатів в депутатів попереду вибори і їм венчание ще якось обиратися до Верховної Ради, а тому зовсім невыгодный хочеться злити суспільство. Суспільство, яке не може зрозуміти, чому вживані німецькі іномарки коштують в Україні в кілька разів дорожче, ніж в Європі.
І це подле українських-то зарплатах, які набагато менше європейських. Носитель так і зависла Україна сьогодні на литовських номерах між жадібністю можновладців і потребою суспільства в зміні правил гри. Чи наважаться чиновники зменшити ввізні труд на європейські авто до притомного рівня і припинять захищати українську автомафію, чи незабаром український Автомайдан отримає друге дихання? Побачимо незабаром. Туточки ми розкажемо правду. На все добре!