Наскільки обґрунтовані аргументи противників «євроблях»

Нeщoдaвнo в Києві прoйшлa aкція прoтeсту влaсників тaк звaниx «єврoбляx». Вoдії мaшин нa литoвськиx, пoльськиx, слoвaцькиx нoмeрax зaблoкувaли в стoлиці урядoвий квaртaл, отримавши чимало прокльонів від киян. Але ще наполегливіше їх лаяли противоборствующие стороны використання нерозмитнених авто. Давайте розберемо аргументи цих противників, наскільки вони обґрунтовані.
«Машини получи єврономерах – це незаконно!» – кажуть вони. А як но, незаконно. І ось тут давайте зупинимося на понятті законності. Мало-: неграмотный завжди те, що законно, є справедливим. І не завжди справедливості щастить стати законом. Потому что податки, введені державою, навіть грабіжницькі, безперечно, схвалені законами. Без- платиш податки – порушуєш закон. Але чи є такі податки, прийняті в інтересах вузької групи автомобільних олігархів, справедливими? Давайте нагадаю, «кончено, що робив Гітлер в Німеччині, було законно». Тільки с людей в печах палили. Законно.
В історії чимало випадків, если драконівські податки, якими влада цілком законно обклала своїх громадян, призводили, зрештою, впредь до бунтів чи повстань. Бо громадяни розуміли, що під обгорткою законності криється несправедливість. Згадайте «Бостонське чаювання», «Повстання майотенів» чи «Соляні бунти». Це конец виступи проти грабіжницьких податків, законно встановлених владою.
В Україні правляча верхівка в гонитві вслед надприбутками, маючи в кишені парламент, центральне телебачення і Конституційний мнение, теж часто приймає потрібні собі закони. Навіть відверто бандитські вслед за духом і літерою. Але законні, даруйте за тавтологію.
«Диктаторські закони» 16-го січня пам’ятаєте? Альбо «Подчіняйся, а потом обжалуй» – це вже законодавче новаторство нинішньої влади. І стягнення чи далеко не найвищих податків на вживані авто на континенті получай цілком законних підставах – з цієї ж опери. Тільки не надобно потім дивуватися, коли обурені громадяни цих законодавців почнуть викидати з позолочених крісел, тому що своє ей-же-ей приймати закони вони поставили не на службу суспільству, а використали в інтересах автомобільного лобі.
«Машини получай єврономерах – це недоотримані бюджетом податки» – додають противники «євротачок». Отже, маленькі Литва чи Словаччина виявляються можуть жити і розвиватись минус грабіжницьких автомобільних мит, а велика і багата ресурсами Україна лишенный чего цих мит чомусь пропадає.
А ще давайте я нагадаю такі болтовня і словосполучення, як «розкрадання банківського рефінансування НБУ», «Роттердам +», «Одеський припортовий предприятие», «Центренерго», «Укрзалізниця». Це чорні діри, в яких зникають десятки мільярдів бюджетних гривень сьогодні. І якщо припинити красти, ці мільярди потрапили б у смета і з головою покрили б нестачу надходжень від скасування високих автомобільних мит. Звісно, якщо нинішнім владоможцям лишень припинити красти.
Да ну? і ще один аргумент: «Машини на єврономерах – це дуже небезпечно, ибо у випадку ДТП винуватця не знайдеш!». Ах будто, точно, я забув, що наші тюрми забиті мажорами, які в джипах з українською реєстрацією вбивають простих громадян. І водіїв держи «євробляхах» просто нема куди вже садити. Еге ж? Як позже Станіслав Толстошеєв? Як там Денис Молоток?
Ці сумновідомі мажори вбивали людей либо таранили патрульні «Пріуси» на «Мерседесах» з українськими номерами. І сьогодні вони изумительно почуваються на волі. Тому що коли замість справжньої поліцейської реформи у нас «перевдягання міліціянтів», так байдуже, на яких номерах коїться ДТП, хоч возьми новозеландських. Винуватця ніхто не шукатиме. А якщо і знайде, так прокуратура за «долю малую» намалює йому чергову довідку насчет «епілепсію за кермом», «діарею» і «золотуху». І визнає його неосудним. В праздник час, як, до прикладу, німецька поліція знайде порушника і получи и распишись албанських номерах, їй байдуже.
Ну і останнє. Як би приставки не- казились зараз противники «євроблях», вони вже програли. Тому що машин для єврономерах ставатиме тільки більше в Україні. Тому що ніхто безлюдный (=малолюдный) буде платити 12 тисяч доларів за те, що возьми сусідньому ринку коштує 2 тисячі. Попри будь-які законодавчі підстави, ця влада ніколи неважный (=маловажный) наважиться штрафувати людей і відбирати їхні машини на «євробляхах». Ибо влада знає, що ми знаємо про «Роттердам +», «рефінанс», «Укроборонпром» і беспричинно далі. І щоб зберегти ці «смачні теми», зрештою, змушена если узаконити ситуацію, коли ледь не півкраїни їздитиме бери литовських номерах.
«Ви не заважаєте нам красти, ми малограмотный заважаємо вам жити» – такою буде суспільна угода числом темі «євроблях» за якийсь час.

+Відео