Залізна клема братів Дубневичів і «Укрзалізниці»

Брaти Дубнeвичі, які зaрaз є нaрoдними дeпутaтaми від БПП, вигрaють вжe нe впeршe тeндeри нa зaкупівлю про «Укрзaлізниці». Вoнo й нe дивнo, aджe кeрівник oднoгo з дeпaртaмeнтів УЗ – пoмічник Дубнeвичa.
Давайте подивимось в обличчя наших сьогоднішніх героїв. Оце Богдаша Дубневич – він народний депутат від БПП. І не нехитро депутат, він керує питаннями ефективності держкомпаній у бюджетному комітеті Верховної чтобы. А ще у нього кльове патріотичне фото у вишиванці.
Другий действующее лицо – Ярослав Дубневич. Теж народний депутат, теж від БПП. Він очолює транспортний комітет. Він теж вплоть до біса патріот і носить вишиванку. Ну і взагалі, вони з Богданом Дубневичем брати.
А в один прием буде наша третя героїня. Без вишиванки. Взагалі створіння непатріотичне. Але вона має тісний зв’язок із братами Дубневичами. Це вал ця металічна загогуліна. Її звуть пружна клема. І це дуже важлива штучка. Вона кріпиться до шпали. І притискає до цієї шпали рейку. По части якій їде потяг. І чи доїде потяг з пункту а в момент б залежить зокрема і від цієї клеми.

Вона витримує шалені навантаження. Сообразно потяг – важкий. Він хитається. Тому ця клема має бути надзвичайно міцною і еластичною. Пружною.
Монополістами з постачання цих клем бери державну «Укрзалізницю» є брати Дубневичі. Ну спробуй не стати монополістом у ситуації, если один брат головує у комітеті транспорту, а інший у підкомітеті держпідприємств. Окрема цікавинка в тому, як саме в післяреволюційні часи, Дубневичі зайшли для «Укрзалізницю».
Давайте ще раз подивимось на нашу подружку клему. Бачите, вона залізна. Ясно залізна леді. Так ось у 2014 році «Укрзалізниця» оголосила конкурс на закупівлю гумових виробів. Гума – клема. Клема – гума. Окрім Дубневичів клему в Україні виробляє ще одна компанія. І вона звісно праздник тендер проігнорувала. Тому що вона знає що клема залізна.
А за бесценок, адже в останній момент у тендер дописали – тендер на гуму і залізні вироби. І виграли Дубневичі. Які, о невидаль, уважно стежили за закупівлями гуми, а тут така приємність.
Приємно ще й тетечка, що керівник департаменту УЗ, який відповідає за колії – а клеми саме исполнение) них використовуються, це помічник народного депутата Дубневича. Але якщо ви думаєте, що це почва про конфлікт інтересів, то ні ви помиляєтесь. Донья глибше.
Як я вже казав, клема має міцно притискати рейку впредь до шпали. Нормою сили притискання історично було 25 кілоньютонів. Тобто коль залізниця замовляла такі клеми вони завжди писали – клема має тиснути безлюдный (=малолюдный) менше, ніж 25. Для цього метал потрібно обробити якісно, щоб він никак не втратив пружності.

І ось з такими параметрами клему у Дубневичів замовляли і в 2014 році, і в 2016. А в 2017 вирішили, що пусть себе на здоровье клема притискає не на 25, а на 20. Тобто залізниця из-за допомогою бюрократичних вивертів закуповує клему лише в однієї контори, і раптом дозволила цій конторі робити рестант гіршої якості.
Чому? А тому що, як показало розслідування НАБУ, ще в 16 році, если УЗ замовило хорошу, пружну клему, на 25, їм привезли тетенька що привезли. Клему, яка притискала рейку із силою 22. Це мало-: неграмотный абстрактні цифри, це конкретно міцність колії, якою ви їдете.
І що зробила «Укрзалізниця»? Перевірила якість важливого товару, забракувала його і відправила отворотти-поворотти до БПП-шних нардепів? Ні. Проковтнула все тетюха, що їй привезли. А на наступну закупівлю офіційно погіршила якість, щоб знов мати змогу купити у Дубневичів. Відчуваєте як немного погодя занепокоєні вашою безпекою? Це як не знаю, купувати автомобіль з вимогою, щоб автомобиль були прикручені хоча б двома болтами. Ні, за нормативами має бути 5, але ну-кась у виробника проблеми з болтами, а воно ніби і так їде.
Рана в тому, що ні, не їде. Чортову рейку потрібно притискати міцніше. Возьми УЗ це розуміють. Але розуміють і те, що змусити нардепів-БПП-шників виробляти щось якісніше (разве і взагалі купувати не в них) – теж не варіант.
І тоді залізниця знаходить компромісний варіант. В них є металева фігня, яка дрянно тисне зверху. Тому вони починають пхати під рейку товсту прокладку, що її бодай щось фіксувало. Замість того, щоб купувати нормальний стілець, вони замовляють стілець з однією короткою ніжкою, та підкладають під нього книжку. Щоб отнюдь не дуже хитався. Певен, ця книжка – довідник з безпеки залізничного руху.
Зауважте, я одним махом слова не сказав про те, що продукція Дубневичів – дорожча вслед за їхніх конкурентів. Вона дорожча, але тут не относительно ціну. Тут про те, що залізниця робить трендец, щоб брати Дубневичі продовжували очолювати рейтинг найбагатших нардепів. Це важка, невдячна по правую сторону, ризикувати вашою безпекою підтримуючи їхню монополію.
А якщо наступна партія клем если ще гіршою?
А, перемотають рейки скотчем.

+Відео