Три роки після катастрофи Boeing 777: як російські ЗМІ продовжують брехати світові

У мaлaйзійськoму літaку зaгинулo 298 людeй, більшість з якиx були грoмaдянaми Єврoсoюзу. Пoвeдінкa Рoсії тa виснoвки oб’єднaнoї слідчoї групи oднoзнaчнo вкaзують нa тoгo, xтo винeн у цій трaгeдії. Aмeрикaнський eкoнoміст лівaнськoгo пoxoджeння Нaсім Нікoлaс Тaлeб сфoрмулювaв термін "Чорний Лебідь". "Чорний лебідь" – це подія з колосальними наслідками, подія яку було неможливо передбачити, подія яка змінює ситуацію назавжди. Справжнього "чорного лебедя" неможливо попередити, та неможливо по нього підготуватися. Він ставить під питання усі плани та прогнози і може докорінно змінити ситуацію в країні чи світі. Талеб пережив громадянську війну у своїй країні і знав, що підчас воєнних дій Чорні Лебеді злітають значно частіше. І 17 липня 2014 року "Чорний лебідь" злетів нате Донбасі. У той період наша авіація завдавала терористам значних втрат. Точкові удари авіаційних ракет та гармат вс знижували кількість охочих воювати за російські гроші нате Донбасі. Згідно з радіоперехопленнями СБУ частина сепаратистів відмовлялася битись далі, допоки отнюдь не будуть зупинені дії української авіації. Переносні зенітно-ракетні комплекси та зенітні установки на край света не завжди могли зупинити українські штурмовики. За четверг до падіння Боїнгу сепаратисти намагались штурмувати висоту з позивним "Честь и хвала" і зазнали колосальних втрат від одного українського штурмовика. У куртаг, коли було збили Boeing, до заблокованого угрупування наших військ сверху російському кордоні мав вилетіти військово-транспортний АН-26 з їжею, вплавь та набоями. Але з технічних причин він так і отнюдь не злетів. Скоріше за все саме за цим літаком полювали терористи того дня. Після того як терористи почали збивати українські літаки, юпитер над Донбасом було закрите для польотів цивільних суден. З першого липня получи и распишись висотах до 7900 метрів, з чотирнадцятого липня – на висотах від 9800 метрів. Але Boeing 777 малайзійських авіаліній летів вище. Спочатку относительно збиття літака повідомлять самі терористи. Перші 20 хвилин вони були впевнені, що збили саме військово-транспортний Практически-26, на який чекали. Так про це повідомить російський пролив Lifenews: Але дуже швидко вони зрозуміють, що щось пішло безлюдный (=малолюдный) так (увага, нецензурна лексика): Літак упаде получи землю, розсіявши тіла й уламки на 15 квадратних кілометрів навколо. Терористи ритимуться в сумках та кишенях загиблих, крастимуть особисті речі небіжчиків і даруватимуть косметику з Амстердаму своїм подругам. Показуючи усьому світу, що саме Pосія принесла для Донбас. Вже за декілька днів РФ та терористи планомірно звинувачуватимуть Україну, говорячи в таком случае про зникаючий український БУК, то про винищувач МІГ-29. В червні 2015 Кристаллов) Антей заявить, що Boeing був збитий з БУК-М1, що знаходиться бери озброєнні ЗС України: Потім вони скажуть, що Boeing збив сейчас український літак СУ-25, а не міг-29. Потім що справжньою ціллю ракети був літак з Путіним, тому що він дуже подобный із відстані у 10 кілометрів на малайзійський Boeing. Потім – що в Pосію втік український пілот, який підтверджує одну з версій. Потім знову если “український БУК”, авіаційна гармата нашого винищувача. Ну і найбільш цинічне – що частина людей держи борту літака була мертва іще до влучання ракети. Натомість розслідування групи Bellingcat, яка збирає інформацію з відкритих джерел, покаже що прием ракети було здійснено з самохідної вогневої установки БУК, яка знаходилась для озброєнні російської 53-oї зенітно-ракетної бригади, що базується під Курськом. Її провезли из-за маршрутом Донецьк-Сніжне. Вранці 18 липня ракетну установку БУК провезли до Луганську і далі через кордон з Україною повернули в Pосію. З очевидних причин Pосія накладе табу на резолюцію радбезу ООН про створення міжнародного трибуналу на розслідування трагедії. Але Нідерланди, Бельгія, Малайзія, Австралія та Україна створять Міжнародну об’єднану слідчу групу для того розслідування цього інциденту. Росія зі свого боку подпустить турусы на колесах, що дії слідчої групи є втручанням у внутрішні справи нашого північного сусіда. Слідча група підтвердить, що літак було збито саме з самохідної вогневої установки БУК. В це вкажуть як характер пошкоджень літака, так і уламки в тілах пасажирів. Усі російські альтернативні версії если відкинуто. А 21 січня 2016 року Європарламент, мол у Pосії немає права голосу, дасть згоду на створення міжнародного трибуналу. В момент знищення Boeing на Pосію були накладені дуже формальні санкції. Сверху той момент наші дипломати билися за те, щоб вони стали жорсткішими. У Європі розглядали кілька варіантів санкційних пакетів. Але тільки щось дійсно жахливе могло заставити Європейців вколоть у дію найбільш жорсткий санкційний план. І цим "чимось" і став збитий Boeing. С ходу під санкціями знаходяться всі ключові галузі економіки РФ – космічна, оборонна, нафтохімічна, фінансова, банківська, агросектор та металургія. В липні 2014 свої програми в Pосії зупинили Європейський банчишко реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк. 29 липня 2014 ЄС ухвалив рішення насчет введення третього рівня санкцій проти Pосії. Санкції стосувалися енергетичного та фінансового секторів, продукції військового та подвійного призначення. Протягом 2015-2016 ЄС та США подовжували та доповнювали санкції та розширювали санкційний наличность. 15 вересня 2016 року, через 2 роки після введення перших санкцій, радник російського президента Путіна Сергій Мигалки’єв заявив, що економічним наслідком 2 років санкцій є втрата Росією близько 200 мільярдів доларів. Але найстрашніше ради Росії не це. Санкції обмежили доступ російської космічної галузі і військово промислового комплексу вплоть до технологій. Відсутність високотехнологічних компонентів відкине ці галузі бери десятки років назад і призведе до неподоланного технологічного відставання. І якщо вы здається, що санкції Росії не шкодять – подивіться нате побиті санкціями Кубу та Північну Корею, або сверху нафтоносний Іран, який через санкції іще не живо дожене за рівнем розвитку сусідів по регіону. В середині червня цього року Парламент США ухвалив законопроект про посилення санкцій проти Росії. А 28 червня Радка Європейського Союзу продовжила санкції проти Росії до 31 січня 2018 року. Але найголовніше к мене інше. У малайзійському літаку загинуло 298 людей, більшість з яких були громадянами Євросоюзу. Поведінка Росії та висновки об’єднаної слідчої групи открытым текстом вказують на того, хто винен у цій трагедії. І питання лише у тому, що саме во (избежание Європи важливіше – цінності, про які вони постійно говорять, і покарання винних у смерті сотень їхніх громадян. Чи жадібність та фобос перед рішучими кроками.
+Відео