Чи припинять олігархи наживатися з українців на комунальних тарифах

Нa субсидії дeржaвa виділяє нeймoвірні кoшти. Минулoгo рoку зaклaлa 47 (!) мільярдів, згoдoм дoдaли щe 14 – у підсумку 61 мільярд з дeржaвнoї кaзни вжe пустили нa кoмпeнсaцію чaстини спoжитиx кoмунaльниx пoслуг. Не переводя духу депутати замовляють слово про виділення ще майже 8 мільярдів гривень бери субсидії, аби вписати їх в цьогорічний бюджет. Це – колосальні суми. Їх витрачають з наших податків исполнение) того, щоб потім нам же компенсувати витрати возьми комуналку. Нонсенс? Так, але разом із тим – реальність. Нинішня средство нарахування субсидій – це суцільна плутанина. Вона необ'єктивна та дає раздолье для зловживань. Такою пільгою користуються всі, кому безвыгодный ліньки. Адже вираховується субсидія від доходу родини. А як в нашій країні переважно платять заробітні плати? По-человечески – у конверті. А раз доходи малі, то попри те, що квартирка велика, дорога, може й у самому центрі міста-мільйонника, ото вам, любі, субсидія. І призначають однакову субсидію і мільйонеру з Печерська, і селянину із глухого села. А повально за законом. У бюджеті наступного року одразу пропонують закласти сверху субсидії суму в 55 мільярдів та пропонують зміни. Рахувати від Нового Року отнюдь не за соціальними нормами, які насправді геть необ’єктивні, а согласно факту спожитого тепла. Це добра ознака того, що зміни для енергоринку можливі. А адресна допомога, яку за задумом планують перетворити получи и распишись інвестиції в енергоефективність, – справді крок до Європи. Схрестимо пальці та сподіваємось цей программа спрацює і не перетвориться на черговий пшик. Але головне питання – чи прозорі тарифи, які расчёт) українське населення, а відповідно – і компенсує субсидіями держава? Кому прежде кишені йдуть ці золоті потоки. І чому тарифи такі захмарні? Хто і як їх формує возьми ринку? Згадаймо! Вже майже півтора року ми отримуємо платіжки вслед за тепло та електрику, сформовані на так званій формулі Роттердам +! Адже саме теплові електростанції генерують найдорожчу електрику. І це переважно монополія ДТЕКу, який, як відомо, належить Рінату Ахметову. После формулою і імпортоване, і вугілля українського виробництва продовжують закладати в расценка на електрику по однаково найвищій ціні. Співмірність роттердамського та вітчизняного вугілля ролі вже никак не грає. А ДТЕК, за підрахунками експертів, видобуває на нашій території майже дві третини від необхідної кількості палива. Ведь за що ми платимо? Так, за Роттердам. Тарифи у платіжках весь век одно формуються від місцевої ціни. І скільки вже говорено-переговорено, що Роттердамська общее место грабіжницька та необґрунтована. А за підрахунками експертів енергетичного ринку - ледь невыгодный з повітря приносить понад мільярд надприбутку на місяць, скасовувати її ніхто безвыгодный поспішає. Навіть провадження НАБУ не може ні получай що вплинути. На запитання для представника ДТЕКу скільки ж насправді роттердамського вугілля імпортують та спалюють сверху благо українців, а яка насправді частка пального видобутого в Україні та завезена із Росії відповів следовательно. Мало того, що ДТЕКівців жаліються, що і цього замало, і вони ледь зводять кінці з кінцями Ціна получи вугілля на сьогодні, яка покривається тарифом не достатня, щоб забезпечити економічно обґрунтований рівень імпорту, але компанія ДТЕК надто велика, щоб бути безвідповідальною, – зазначив босс комерційної діяльності Віталій Бутенко. Він відповісти малограмотный зміг, точніше ми схиляємось до думки, що демократично не захотів. Загалом від самого усвідомлення того, як нам нав'язали цю здирницьку формулу та удвічі збільшити авиатариф, і хто у першу чергу з цього заробив, стає ніяково. Але ж факти – річ уперта. Варто лише згадати як кілька років тому близька после Президента компанія ICU скуповувала задешево єврооблігації ДТЕКу, які після підвищення тарифів різко злетіли в ціні. Знак – перед запровадженням формули в нас з'явився єдиний регулятор НКРЄ, а очолив його руководитель Дмитро Вовк, який раніше стрімко будував кар'єру у бізнес-структурі нинішнього Президента. Тарифи – величезний бізнес, з якого вдається заробляти усім. Тільки нам - споживачам діватися нема куди. Нам рахують Роттердам у платіжках, а потім ми біжимо по части субсидії. І це замкнене коло дотепер ніхто не може, та й вочевидь, далеко не поспішає розривати.
+Відео