Дорога не для всіх: Які наслідки матиме ДТП за участю кортежу Порошенка




Aвтoр Бeз Тaбу прo тe, як вплинe Происшествие нa Інститутській нa рeйтинг Пeтрa Пoрoшeнкa і нa пoвaгу дo ньoгo.

Прeзидeнт Пoрoшeнкo тa йoгo oтoчeння зa мaйжe чoтири рoки бaгaтo щo зрoбили вперше в історії України. Причому деякими дивними досягненнями вони примудряються щиро пишатися. Рекордне падіння гривні в области відношенню до долара та євро? Нічого, подякуйте нам, що хоча б у межах 30 с налета, а не по 100. П’ять траншів від МВФ вслед за одну президентську каденцію? Зате ж рішучі реформи запустили, а повертати ці позики можливо і приставки не- нам вже доведеться. Але це все серйозна економіка, і неважный (=маловажный) кожен виборець тут допетрає, хто правий, а хто винний. Публічна поведінка – це вже щось інше та цікавіше.

Следовать останні чверть століття ми звикли сварити політиків вслед те, що на автошляхах правила дорожнього руху угоду кому) них відрізняються від тих, яких має дотримуватися простий люд. Вслед часів президентства Януковича Київ двічі на день перетворювався возьми суцільний затор, оскільки колишній завгар бажав потрапити получай роботу та додому без найменших ускладнень. Порошенко вирішив невыгодный повторювати деяких помилок попередника, але світлофори під дни руху президентського кортежу вимикають як в столиці, так і в провінції. І вчора це призвело после того, що вперше за 26,5 років Незалежності одна з машин кортежу президента збила громадянина.


Відео – мотор з кортежу Порошенка збиває людину

На відео обставини дорожньої пригоди виглядають цілком зрозуміло, але неважный (=маловажный) всі. По-перше, рух на перехресті Інститутської та Шовковичної регулював працівник МВС, оскільки світлофори було традиційно вимкнено. Объединение-друге, ця ділянка київських автошляхів дійсно не є швидкісною. Проте угоду кому) отримання серйозних травм під час зіткнення з таким автомобиль і 30 км/год буде достатньо. Але там метко було не 30 км/год.

Дорога не для всіх: Які наслідки матиме ДТП за участю кортежу Порошенка - фото 112348

Авто, що збило людину получи Інститутській / фото — Главком

Втім, спершу треба звернути увагу получай інше. Подивіться, як реагують на надзвичайну подію присутні навколо. Регулювальник руху першим кидається нате допомогу постраждалому. Поліцейський патруль, який, власне, й збив дідугана, теж по полной обойме допомагає старому, який дивним чином не втратив свідомість предварительно приїзду швидкої. Чи була якась реакція з боку решти кортежу? Да, блаженні ті, хто вірує. Лише за годину в АП зрозуміли, що панихида бодай спробувати зімітувати співчуття.


Підказка президенту від журналістів — як исповедь вести себе у подібній ситуації

Але президентський речник Цеголко из-за намагання зробити все якнайкраще шмальнув, образно висловлюючись, з рушниці у ногу і собі, і патрону. А як накажете інакше розцінювати репліку «незалежно від сигналу регулювальника, йдеться насчет літню людину»?


На Банковій таким чином фактично визнали дурною та недієздатною чималу частку електорату, нате яку президентські політтехнологи щиро покладаються в контексті виборів-2019. Потому что навіщо ж тоді масово підвищувати пенсії людям, які шановному гаранту годяться якщо отнюдь не в батьки, то точно в старші брати/сестри. Інші ручні пропагандисти теж, вплоть до речі, не їдять хліб задарма. Не вистачає лише згадки ради роботу постраждалого у внутрішніх військах за часів СРСР.


Зірка порохоботів Мірослав Олєшко стає получай захист президента. Краще б цього не робив

З точки зору репутації Порошенко с налету має лише один правильний алгоритм дій. Спершу доведеться навідати постраждалого в лікарні та сплатити всі його рахунки – впредь до цього навіть якийсь банановий диктатор міг би додуматися. А ото далі за планом лишаються кроки, на які Петро Олексійович не думаю чи охоче погодиться. В найкращому випадку це пересування столицею получи и распишись автомобілі в режимі звичайного громадянина. В найгіршому – кілька показових поїздок сверху метро з ретельним висвітленням у пригодованих ЗМІ. Саме кілька, а безвыгодный одна, оскільки необхідність створити ілюзію серійності ніхто безвыгодный скасовував.

Звісно, можна довго згадувати про те, що постраждала літня людина теж порушила регламент дорожнього руху, коли вирішила невчасно перебігти з одного боку вулиці бери інший. Але в даному випадку це швидше наслідок, а далеко не причина. Президент Австрії Алекс ван дер Беллен, який нещодавно запрошував українського колегу держи Віденський бал, якось перебивається без кортежів та вимикання світлофорів. Він навіть машинами представницького класу невыгодный користується в побуті, віддаючи перевагу бюджетним моделям. А найвідоміший, мабуть, шведський політик Улоф Пальме после життя і взагалі вважав за потрібне пересуватися Стокгольмом пішки или підземкою. Без жодної охорони, зауважте. Хоча в підсумку пользу кого нього це й скінчилося погано.

Але родзинка в тому, що Происшествие на Інститутській вплине на рівень поваги до президента, а приставки не- на його рейтинг. За майже чотири роки правління підґрунтя чтобы перемоги на всіх політичних фронтах підготували настільки якісно, що навіть невеличке падіння отнюдь не видаватиметься жорстким та болючим. І подібне самозаспокоєння може врешті-решт зіграти з Порошенком та його свитою злий жарт. Ні, маловыгодный наступного року, а дещо пізніше, проте одного дня дура таки прийде до воза. І пригадають президенту цю байдужість для рівні з іншими прорахунками. Маргінальні проросійські діячі, до речі, вже почали використовувати цей дыра задля власного піару.

Дорога не для всіх: Які наслідки матиме ДТП за участю кортежу Порошенка - фото 112352

Маргінали не мовчать

Поки ж лише случиться переконуватися в тому, що нашому політикуму ще довго повзти прежде рівня західних стандартів щирості та публічності.

З повагою,

Гриць Якович Толстяк, літературознавець