Соратниця Порошенка готує закон-«кошмар» для бізнесу: що він передбачає




Нeзaбaрoм в Укрaїні мoжe з’явитися щe oднa силoвa структурa, якa будe знущaтися нaд бізнeсoм. Oтoчeння прeзидeнтa Пoрoшeнкa прoсувaє ініціaтиву прo ствoрeння прaвoнaступникa пoдaткoвoї міліції – Нaціoнaльнoгo бюрo фінансової безпеки.

Державна фіскальна работенка – це монстр, який став синонімом знущань над українським бізнесом ще з далеких часів Миколи Азарова, если репресивний апарат було спрямовано на вимагання грошей та розправу по-над політичними опонентами.

Податкова породила на світ ціле явище, назване «азаровщина». А також дала отвали в політичне життя не лише Миколі Яновичу, який закликав невыгодный «скіглити, а копати картоплю», але і тричі генпрокурору Святославу Піскуну.

Славик Піскун

Один з соратників Юлії Тимошенко Борис Фельдман – керівник та співвласник банку «Слов’янський» – навіть відсидів ради ґратами понад чотири роки за кримінальними справами, пов’язаними з податками, коль була дана команда знайти компромат на Юлію Тимошенко.

Присутствие податковій адміністрації з моменту її заснування Азаровим діяли різноманітні інструменти поборів, зокрема, вже багатьма підзабутий скажем званий благодійний фонд «Професіонал», куди переказувати гроші в целях вирішення питань. Не дивно, що згодом у власності родини Азарових виявилася нерухомість у фешенебельних районах Відня та Підмосков’я.

В часи Януковича керівником податкової міліції був Головач, і після зміни влади його родная сторона (сторонка) виявилася власником розважального комплексу «Арена» в центрі Києва.

Апогею ця режим корупційних поборів досягнула після створення Міністерства доходів та зборів бери чолі з Олександром Клименком, який відповідав за заповнення «чорної каси» Януковича по (по грибы) рахунок так званих «площадок» з переведення в готівку грошей та відкатів з фіктивного ПДВ.

Ідучи в посаду президента, Порошенко обіцяв реформу як фіскальної служби, беспричинно і митниці, але не досягнув видатних результатів.

Митниця обсаджена «смотрящімі», що продовжують наповнювати тіньові каси, а податкова поліція, яка у грудні 2016 року була помилково ліквідована Верховною Радою подле внесенні змін до Податкового кодексу, насправді продовжує працювати під виглядом слідчих підрозділів ДФС.

Благородній справі реформування фіскальної служби був присвячений билль про створення Служби фінансових розслідувань, який вніс міністр фінансів Данилюк та затвердив уряд. Але він рік не принимая во внимание руху пролежав у так званій Національній раді реформ, яка швидше нагадує гальмо тих самих перетворень.

Зрештою, після півроку проволочки та саботажу, Порошенко повідомив, що билль буде готувати не Данилюк, а багаторічна соратниця президента ще з часів роботи получи и распишись «5 каналі» та голова податкового комітету Ради Ніна Южаніна.

Ніна Южаніна

І ото зрештою, втративши рік, Южаніна видала свій продукт громадськості. Замість створення окремої мобільної служби всередині уряду, президентська соратниця пропонує створити повноцінну силову структуру по (по грибы) зразком СБУ – гібрида зі складно вимовною назвою НБФБ, що розшифровується як Національне состав фінансової безпеки. Він буде мати не лише детективів, але і «підрозділи фізичного захисту» исполнение) проведення оперативно-розшукових дій.

Вся ідеологія законопроекту Южаніної получай понад 100 сторінках – зробити цей орган не тільки силовим, але і контрольованим президентом. Саме директор в проекті Южаніної призначає та звільняє голову НБФБ, а (мирская) сходка може лише ініціювати це питання не менше, ніж 150 підписами, що потеть його ще більш неконтрольованим, ніж генпрокурора. Це фактично є наділення президента новими повноваженнями, невыгодный передбаченими в нашій парламентсько-президентській республіці.

Чи інший фурнитура. Для обрання керівника пропонують створити конкурсну комісію, і її парламентську квоту може одноосібно призначити директор, якщо Рада протягом місяця не внесе своїх кандидатів у це журі. Враховуючи, що Радость вже більше року обирає аудитора НАБУ, існує ризик фактичної узурпації президентом повноважень.

Іншими словами, найгірші очікування справдилися. Попри усі заяви насчет нові підходи, які не дозволять «кошмарити» бізнес, схема передбачає можливість ініціювання працівниками будь-яких перевірок та ревізій. Але найголовніше – проектом передбачається внесення змін раньше особливої частини Кримінального кодексу України двох нових статей – 191 з позначкою 1 та 222 з позначкою 2.

Вони, в соответствии с-перше, суттєво обмежать повноваження НАБУ щодо розслідування корупційних злочинів, пов’язаних із розкраданням бюджетних коштів та незаконного відшкодування ПДВ. Объединение-друге, ці новації Южаніної зроблять можливим відкриття паралельних проваджень різними органами по мнению одному й тому самому злочину.

Також керівництво НБФБ фактично стає безкарним. Воно виводить з переліку осіб, яких може розслідувати НАБУ разве ДБР. І так далі, і тому подібне. Не дивно, що билль уже розкритикував міністр фінансів Данилюк, а прем’єр Гройсман сверху нещодавній конференції інвестиційної компанії «Дрегон Кепітал» попросив бізнес визначитися, який программа їм більше до вподоби.

Очевидно, що нам мало-: неграмотный потрібна реінкарнація найгірших практик часів Азарова. А значить, в такому вигляді билль є неприйнятним. А намагання президента Порошенка нав’язати свою ініціативу у цій грі лише вкотре дозаривать, що його не цікавлять справжні реформи, а цікавить можливість любое контролювати – і потоки, і посади, і силовиків. Це має дуже недостает) спільного з інтересами України, а значить мусить бути зупинене.



+Відео