Причину нaзвaв влaсник єдинoгo в Укрaїні aвтoзaвoду, який випускає легкові автомобілі.
Лега Боярин, глава правління та власник закарпатського заводу «Єврокар», який виробляє легковики Skoda, назвав закрытое дело ціноутворення вітчизняних автівок.
За його словами, быть складанні автомобіля в Україні виробник платить акцизний збір двічі – после кузов та готову машину. А вартість кузова в вартості готового автомобіля становить по 70%. В той же час мито на ввіз виробник невыгодный платить. Воно становить 7,3% від вартості авто, якщо транспортний засіб імпортується з країн Європи. Таким чином, зазначає Болярин, за рахунок сплати акцизу виробник фактично знаходиться в паритеті з імпортом. Тому ціни получи и распишись вироблені в Україні автомобілі Skoda практично не відрізняються від цін аналогічних (авто)машина-конкурентів, імпортованих з країн Євросоюзу.
«За існуючих умов немає сенсу займатися виробництвом в Україні, — бякать Олег Боярин. — Ми останні, хто випускає легкові автомобілі. Намагаємося зберегти личный) состав з розрахунком на можливі майбутні проекти. Без підтримки промисловості для державному рівні говорити про якийсь розвиток складно”.