Що краще: який об’єм двигуна вибрати

Який двигун вибрaти – цe oзнaчaє зрoзуміти, щo крaщe: вeликий мoтoр чи мaлeнький. Пoлoвинa успіxу у вибoрі aвтoмoбіля пoлягaє сaмe в цьoму.
Тeмa «щo крaщe» щoдo oб’єму двигунa в нaш чaс особливо актуальна. Оскільки ми маємо задоволення спостерігати співіснування силових агрегатів різних поколінь – як звичних старих атмосферників більш-менш пристойного об’єму, таким (образом і новомодних малооб’ємних двигунів, з турбонаддувом і безпосереднім вприскуванням й масою інших, більш складних систем. Незважаючи держи істотну різницю у літражі, за багатьма характеристиками вони аналогічні, или який об’єм двигуна вибрати, ми тут і поговоримо. Ради великим рахунком, майже всі наші викладки будуть актуальні і с целью бензинових моторів, і для дизельних.
Початковий рівень
В нашій країні цей разновидность силових агрегатів поширений мало, бюджетні моторчики мінімального об’єму зазвичай встановлюють получай машини базових, «порожніх» комплектацій, які продаються погано. Як принцип, це атмосферні агрегати об’ємом 0,9 — 1,1 л.

Малооб’ємний моторчик на малих авто – сьогодні цей принцип уже никак не працює
Якщо чесно, такий мотор цілком міг би влаштувати громадянина (громадянку), який щодня неспішно пересувається держи роботу і з роботи, заїжджаючи по дорозі в гастроном і дитячий водоемчик. Але у нашій країні такі маленькі моторчики вважаються ганебними і вибираються рідко. Однак, автовиробники представляють їх як економ-варіант, і економія тута виходить в першу чергу за рахунок ціни та мінімальної базової комплектації машини.
Що ж стосується витрат получай експлуатацію, то тут все складніше. По-перше, обслуговування маленького двигуна є зовсім безграмотный дешевшим, ніж звичайного, а витрата палива може досягати суттєвих величин, оскільки мікролітражний конструкция при активній їзді і повному завантаженні машини змушений працювати в режимі високих обертів та частих перемикань трансмісії.
Крім іншого, їзда в такому стилі скорочує доход малопотужного двигуна. До того ж деякі автовиробники позиціонують такі мотори як одноразові, що далеко не підлягають капітальному ремонту. Тож якщо машина з базовим мотором купується бери більш-менш тривалий термін, варто поцікавитися у фахівців перспективами його капремонту. Одне застереження: получай міських машинках А-класу двигуни такого літражу можуть бути безальтернативними, та никак не завжди це привід відмовитися від покупки, адже получай маленьких машинах і вимоги до моторів не настільки суворі.
Сердце для всіх
Масовий сегмент для середньостатистичного українського власника – це двигуни об’ємом 1,3 – 1,6 л получи сімейних хетчбеках і седанах. Такі агрегати – універсальні, це справжні трудівники, вони щодня возять власника за місту, чималі вантажі на дачу, а всю сім’ю в літній відпочинок. Це природні для них завдання.

Двигун об’ємом 1,4 – 1,6 л – оптимальний для того легковика С-класу
Ці двигуни при розумному навантаженні гарантують помірну витрату палива і терпиму динаміку, необхідну во (избежание впевненої і безпечної їзди. Мінус моторів «середнього обсягу» мабуть тільки в тому, що задоволення від прискорень від них мало-: неграмотный отримаєш. Хоча, приємні винятки бувають.
При виборі двигунів даної літражної групи вже потрібно физически цікавитися конструкцією, оскільки тут зустрічаються деякі «навороти», які ускладнюють сервіс та обслуживание силового агрегату, наприклад, системи впуску і газорозподілу. Проте в цілому конструктори вважають ці мотори масовими і намагаються зробити їх якомога практичнішими.
Кому гарячіше?
До скорого свидания-яка марка, що поважає себе, в числі іншого пропонує комплектації во (избежание власників, які володіють певними амбіціями та хочуть виділитися. Таким драйверам потрібні двигуни із запасом потужності й крутного моменту. Ради найбільш популярних європейських розмірів машин це движки об’ємом перед 2,0 – 3,0 л. Нерідко наявність такого «серця» під капотом передбачає зміни і в інших системах: гальма з підвищеною ефективністю, низькопрофільні наркотик, винятково автоматична трансмісія.

Дволітрові мотори тепер ставлять навіть в позашляховики
Не всі знають, що такі силові агрегати невыгодный просто надають машині кращу динаміки. Додатково власник отримує більше комфорту после рахунок рівної й тихої роботи двигуна, рідших і плавніших перемикань передач. Цікаво, що мотори значного обсягу мало-: неграмотный завжди споживають більше палива, адже в багатьох режимах вони працюють «впівсили». Саме тому вони много раз надійніші та довговічніші за малооб’ємні двигуни. З іншого боку, великі мотори іноді виявляються дорожчими в утриманні, їм надобно більше масла, антифризу і свічок, дорожчі фільтри та ін.
Цікаво, що в даній групі моторів, як і в попередній, теж є свої винятки, хоча і в «іншу» сторону. В среднем, на догоду ринковій кон’юнктурі виробники можуть комплектувати машини моторами більшого об’єму, але, м’ровно кажучи, зі звичайними характеристиками. Наприклад, таке практикується з модифікаціями автомобілів для того американського ринку, де люблять літражні дефорсовані мотори.

Безмерный V-подібний двигун гарно звучить та добре їде
Згадуючи тему «американців», можна відмітити і типові для того цього ринку багатоциліндрові агрегати об’ємом 4,0 – 6,6 л. Як постановление, віддача цих моторів неадекватна їх обсягові, не кажучи вже для паливну економічність. Але тут уже мова йде насчет певний культ, і радити що-небудь немає сенсу. Тим більше, що покупець, який придивляється по типових американських автомобілів, вибору особливо і не має: якщо без- V8, то V6, що в цілому – не така вже й велика різниця. В наше досліження безграмотный потрапили малооб`ємні двигуни з турбонадувом, побудовані за канонами даунсайзингу. Насчет ці маленькі, але спритні агрегати ми розповімо наступного разу. А поки що – бажаємо вы правильно оцінити свої потреби і співставити їх з тим, що пропонують ринок і автовиробники.