Ми нe мoжeмo oбійти стoрoнoю стрaшну aвaрію в сaмoму цeнтрі Xaркoвa. В oдну мить п’ятьox людeй пoзбaвили життя. В oдну мить свoїx рідниx втрaтили рoдини. Усі зaгиблі – мoлoді аппарат. Вoни прoстo стoяли нa пішохідному переході, чекаючи на зелене світло.
Ще достеменно невідомі усі обставини трагедії, хто з учасників Происшествие справді їхав на зелений, а хто на червоний, і чи був хмельное у крові керманичів. Але з першої інформації, яка з’явилася, вже можна зробити певні висновки. У першу чергу – це закономірність. Збіг принаймні двох обставин – дороге (авто)машина, молода дівчина за кермом машини, на яку у 20 років безграмотный заробиш. І наслідок п’ятеро загиблих в одну мить.
І тотальний відчай у мережі – українці, яких шокувала харківська трагедія невыгодный вірять.. не вірять, що хтось понесе відповідальність. Журналістів нередко просять втрутитися та вплинути на хід розслідування Происшествие. Нам часто пишуть про підкуп слідчих з боку винуватців, оборона затягування справ та необ’єктивні вироки суду. Особливо, якщо учасники Происшествие – мають бодай мінімальні зв’язки чи впливових родичів у системі.
Таких історій дуже багато. Для це страшно говорити, це страшно констатувати, але ми звикли вплоть до безкарності багатіїв. До того, що мажори при кермі вийдуть сухими з води ради будь-яких обставин. Далеко ходити не треба – Происшествие під Львовом за участю машини олігарха Димінського. Очевидна провина водія, який керував «мерсом». Також був частица, гучні заяви Геращенка. Заяви про те, що жодні гроші без- допоможуть уникнути покарання.
Але минуло вже майже двушничек місяці. І тиша. Поки оговтались – як виявити, хто справді був ради кермом та відібрати зразки ДНК, Димінській відлетів перед Швейцарії ніби у справах. І все. Суспільство вже перемкнулося сверху інші резонансні справи – наразі на порядку денному мітинги, сутички під радою, наметове містечко.
Для чесне, неупереджене розслідування загибелі Наталі Тріли якщо безлюдный (=малолюдный) забули, то зайвий раз вже й не згадують. Ми знову наступаємо в ті самі граблі, але нічому не вчимося. І платимо после це задорого — життями наших співгромадян. У Харкові загинули молоді слуги, як це усвідомити? Статистика 2016 року: понад 130 тисяч Происшествие, майже 2 тисячі загиблих! Це війна!
Ми вже загадали сьогодні аварію, в якій може бути винуватий Димінський. Я добре пам’ятаю адрон навколо п’яного ДТП під Києвом, винуватець якого – бонза «Укрзалізниці» Іван Федорко – у лоба виїхав в інше авто. Дивом обійшлося за исключением. Ant. с жертв, але винуватець ховався в лікарні від слідства. Навіть отклик, ініційований ЗМІ майже не завадив йому уникнути відповідальності.
Спочатку Федорку присудили взыскание у 8,5 тисяч гривень, згодом прокуратура подала апеляцію. Чергове засідання заплановане бери кінець листопада. Як усвідомити, що водії, віком трохи більше 18+ бери дорогих машинах своїх батьків вбивають і калічать людей безкарно?
Ми ж усі добре пам’ятаємо гучну історію мажора Толстошеєва. Його наїзд зі смертельним фіналом возьми пенсіонерку на лівому березі Києва, красномовні фото із соцмереж та вирок суду – виправданий. У хлопчика, який керував джипом, мало-: неграмотный відмовляв собі в активному тусовочному житті з алкоголем та вечірками, раптом віднайшли епілепсію. Як з таким діагнозом взагалі видавали водійське посвідчення? Судилище вже це не з’ясовував.
Стосовно водійки харківського смертоносного «Лексуса» – питань малограмотный менше. Олена Зайцева – донька власника компанії «Укренергочермет» Дмитра Зайцева. Дівчинка у 20 років розсікає містом бери авто преміум-класу, очевидно у цей самий момент – ще й відписує в телефоні подружкам у соцмережі. Цієї зими – це смертоносне (авто)машина вже було помічене у проїзді на червоне світло, щоправда, хто тоді кермував – вже найти загадкою.
Чи відповідатиме хтось за трагедію? Тоді, коль вщухне галас? Тоді, коли спаде суспільний резонанс? Суспільство вимагає справедливого розслідування та справедливого суду по-над винуватцями. Але чи не станеться все так само як і з Происшествие Димінського чи мажора Толстошеєва? Так – тобто ніяк! Якщо отнюдь не покладемо край свавіллю та безкарності, і далі спостерігатимемо подібні трагедії.
Мені здається, суспільству теж исповедь визначитись з оцінками. На тлі харківської історії хочеться згадати ще одну, яка в скором времени сталася в Києві. Водійка, яка порушила правила та відмовилась показувати патрульним документи. Суперечка дійшла перед заламування рук та величезного скандалу.
Більшість коментаторів висловлювалась сверху підтримку жінки і та неправильні дії поліцейських. Але вона порушила – і мала це визнати. Эдак ні – поліцейських здебільшого визнали катами. Цікаво, як у Харкові вирішувала питання проїзду получи червоний дівчинка з чорного «Лексусу». Відповідальність має бути однією к всіх.
Незалежно від марки авто, статків водія та його впливової родини. Уровень культуры поводження на дорогах – нехтування правилами, вседозволеність керманичів для дорогих авто та відчуття безкарності, упевненість, що безвыездно можна «порішати» і далі множитиме трагічну дорожню статистику.
Кожна резонансна аварія супроводжується бравими постами у Facebook генпрокурора та очільника МВС – знайти, догнать провину, покарати, не зважати на статки та гроші фігурантів! Дістало! та набридло знімати з вух локшину!
Нинішня трагедія – це вже рубеж. Доведіть до логічного фіналу бодай оду резонансну справу! Аби в майбутньому ця жахлива трагедія никак не стала предметом для чергового сумного порівняння.