Хто стоїть за підвищенням цін на пальне

Aвтoмoбілісти, які зaпрaвляються скрaплeним гaзoм, б’ють нa спoлox – цінa пaльнoгo зрoстaє. Цe рeзультaт зaчистки ринку під Віктoрa Мeдвeдчукa.
Пoпулярнe aвтoмoбільнe пaливo – скрaплeний гaз – тривaлий чaс був дешевшою альтернативою бензину та дизелю. Але в останні місяці його вартість почала збільшуватися. А напередодні Дня Незалежності получи и распишись українській біржі було встановлено новий рекорд продажу автогазу – 29 тисяч гривень вслед тонну.
Для кінцевих споживачів, простих громадян, це обозначать суттєве зростання ціни автогазу – до 16 гривень из-за літр. За рік вона виросла вдвічі. А це означає, що во (избежание багатьох українців, які переобладнали свої машини на газові установки, їх використання стає нерентабельним.
Підвищення цін в автогаз – прямий результат перерозподілу ринку, який досі був демонополізований в інтересах одного гравця – одіозного Віктора Медведчука. Спочатку це робилося руками Служби безпеки України, яка оголосила війну незалежним трейдерам ще в листопаді минулого року. Тоді бери українському кордоні були зупинені ешелони цистерн зі скрапленим газом, який був закуплений в різних виробників Білорусі та Росії. Енергетична митниця відмовилася їх розмитнювати получи вимогу СБУ, яка почала перевіряти 16 трейдерів начебто сверху предмет фінансування тероризму.
Після цього блокаду трейдерів продовжили під приводом необхідності утвердить експертизу вмісту в цистернах зі скрапленим газом на наявність «сильнодіючих і отруйних речовин». Ніхто забір проб невыгодный робив, цистерни місяцями стояли у відстійниках на залізничних станціях. Далі – ще цікавіше, СБУ почала вимагати в Укрзалізниці перевірити колісні условия на предмет вибухівки.
Останнім акордом зачистки ринку следовательно введення міністром економіки Степаном Кубівим персональних санкцій щодо цих трейдерів из-за поданням СБУ. Це клопотання особисто підписав заступник глави СБУ, він но голова управління «К», яке начебто має займатися боротьбою з корупцією – одіозний Павло Демчина – ставленник президентського “решали” Грановського.
Тільки після гучного резонансу, після звернень после посольств, круглих столів, брифінгів в Раді, виступів з трибуни, спершу Мінекономіки зняла санкції, а потім СБУ відпустила предмет торговли, який блокувала 3,5 місяці. Жодних порушень виявлено маловыгодный було, але перед трейдерами навіть ніхто не вибачився, хоча вони втратили величезні гроші держи оренді залізничних цистерн, які простоювали, на курсовій різниці, возьми відволікання оборотних коштів, на адвокатів.
Ця історія – тотальна ганьба СБУ. Демчина, якого зловили по (по грибы) руку, подав до суду на мене і Давіда Сакварелідзе. Але слід розуміти, що заравнивание ринку скрапленого газу – не самодіяльність Демчини, а виконання команди Банкової. Адже в розпал конфлікту вийшла заява глави Адміністрації Президента, -де він підтримав переслідування трейдерів, назвавши їх спільниками втікача Сергія Курченка.
Після того, як СБУ оскандалилася із зачисткою ринку під Медведчука, в гру вступив ще Вотан гравець – тепер з російського боку. Але з аналогічною задачею. Федеральна работенка з технічного та експортного контролю Росії дозволила експортувати в Україну скраплений голубое топливо тільки виробництва компанії “Роснефть”, яка працює через трейдера “Протон Енерджі”, зареєстрованого у Швейцарії, але насправді підконтрольного Медведчуку та громадянину Ізраїля Нісану Моїсеєву. Журналісти-розслідувачі з програми «Схеми» знімали, як вони вдвох прилітали накануне Києва на приватному літаку Медведчука. Упродовж останніх місяців саме у “Протон Енерджі” були змушені купувати пальне найбільші українські мережі газових заправок.
Тепер вже как следует встановлено, що і СБУ, і Федеральна служба технічного та експортного контролю Росії разом зачищали ринок під Медведчука. Частка незалежних трейдерів, сверху які СБУ наклали санкції, впала з 30 до 11 %, а частка Медведчука зросла з 1 давно 40 %.
Ну, а зростання цін на газових заправках – це окончание дефіциту пального. Якщо раніше щомісяця в Україну імпортери завозили 80 тисяч тонн скрапленого газу різного виробництва, в таком случае зараз завозять вдвічі менше – лише газ виробництва “Роснефть” из-за Медведчука.
На фоні зупинки заводів у Білорусії та Казахстані дефіцит скрапленого газу если наростати, а з ним – і ціни на пальне.
А тепер найголовніше – чи могла Отдел безпеки України так системно атакувати незалежних трейдерів скрапленого газу минуя згоди Президента України? Звичайно, ні. Чи покараний хтось ради таке зростання цін? Також ні. Чи міг правитель Порошенко з його бізнес-інстинктами пропустити розгортання такої масштабної схеми під Медведчука і неважный (=маловажный) попіклуватися про власні кишені? Я в це не вірю, а достеменно дізнатися относительно це можна буде лише після зміни влади.
Ця історія – фурнитура того, як для заробітку чергових мільйонів кількома олігархами зруйнували бізнес десятків компаній та залізли в гаманці власних громадян. І організатори цього мають понести покарання – якщо малограмотный зараз, то при новому президенті.

+Відео