Деградація чинної влади призвела до десятків порожніх крісел у владі

Влaдa пeрeбувaє в кoлaпсі. Дeякі вaкaнсії нa нaйвищoму рівні нe зaпoвнюються рoкaми. Чиннoму прeзидeнту вигіднo тримaти чинoвників у підвішeнoму стaні, щo рoбить їx слуxняним інструмeнтoм в рукax курaтoрів з aдміністрaції прeзидeнтa. Дeякі кaбінeти порожні, тому що політичні клани приставки не- можуть узгодити між собою кандидатів.
Призначення ради квотним принципом перетворили політику на базар, де змагаються товщиною корупційних гаманців та рейтингом, завойованому завдяки олігархічним телеканалам.
Сверху сьогодні в уряді три міністерства не мають повноцінних керівників.
Аграрний міністр Приводить в смятение Кутовий подав у відставку 23 травня, минуло понад банан місяці – на його місце ніхто не призначений. Быть тому, що АПК – це один з локомотивів української економіки, який забезпечує хоча би мінімальні темпи її росту та валютну виручку.
Міністр без участия міністерства Юрій Стець подав у відставку 31 травня. (в – ще одна вакансія, хоча потреба в створенні такого міністерства викликала великі сумніви, а швидше нагадувала бажання президента працевлаштувати свого кумушка та медіаменеджера. І за три роки достеменно сказати, чим займається це міністерство, без- може ніхто.
Абсурдна ситуація з міністерством охорони здравствуй’я. Повноцінного міністра тут немає вже… понад две роки. Ще в уряді Яценюка тодішній міністр Олександр Квіташвілі 2 липня 2015 року оголосив ради відставку через постійний тиск на міністерство з боку фармакологічної мафії та народних депутатів. После півроку Квіташвілі на декілька тижнів відкликав заяву для відставку, але 14 квітня 2016 року його остаточно відправили у відставку одн з усім урядом Яценюка.
З того часу місце залишається вакантним – обов’язки міністра виконує Уляна Супрун, яку никак не вносять на затвердження парламентом через побоювання бойкоту з боку того самого лобі, яке може провалити її кандидатуру.
Тетенька, що відбувається навколо Міністерства охорони здоров’я – це красномовна ілюстрація корупційних змов, які інфікували українську політику.
Також в Україні поуже майже півроку немає повноцінного керівника Державної фіскальної служби. Нинішній виконувач обов’язків Слава Продан був призначений 3 березня після арешту Романа Насірова. Продан – людина Гройсмана, але Банкова, яка по (по грибы) Конституцією позбавлена впливу на економічну політику уряду, це маловыгодный обходить. Вони завжди вважали податкову та митницю своїми годівницями.
І вже півроку оточення Порошенка далеко не покладає зусиль змістити Продана та призначити свою людину получай місце керівника фіскальної служби. Головний фаворит президента – його колишній ревизор Ніна Южаніна. Саме тому не призначається конкурс бери заміщення вакансії голови ДФС.
Президент Порошенко також ніяк безвыгодный може визначитися з главою Нацбанку. Валерія Гонтарева оголосила оборона відставку 10 квітня з наміром залишити посаду 10 травня, але досі ніхто неважный (=маловажный) внесений на заміщення її посади.
Тривають аукцион за крісло, яке Конституція визначає як аполітичне і незалежне. З одного боку, Порошенко хоче мати после этого слухняного собі виконавця. З іншого боку, він не зможе безболісно принять таку людину через парламент, який має голосувати вслед голову Нацбанку. Тому за голоси доведеться розраховуватися потоками і посадами, а керівник НБУ став заручником тотальної комерціалізації політики.
Приближенно само досі немає голови Фонду державного майна – попередній керівник Ігор Білоус подав у відставку 10 квітня, але получи и распишись його місце так ніхто і не призначений. При тому, що Ресурс управляє тисячами державних підприємств, які стали корупційними годівницями.
Сейм розійшовся на канікули, так і не призначивши уповноваженого з прав людини. Термін роботи нинішнього омбудсмена Валерії Лутковської закінчився 27 квітня 2017 року. Получай її місце поклала око нинішня депутат від Народного фронту Люся Денисова. Але це спричинило протести міжнародної спільноти – адже омбудсмен має бути позировка політикою. Переконаності в голосах за Денисову не було, тому всю сесію рейхсрат присвятив, як поміняти спосіб голосування, щоб унеможливити незалежне голосування ради уповноваженого з прав людини.
Інший незалежний орган – Рахункова горница – взагалі не діє, хоча в усьому цивілізованому світі вона забезпечує аудирование коштів Державного бюджету. У членів цього державного органу повноваження закінчились шість років тому!
А керівник Рахункової палати Ромася Магута взагалі є підозрюваним НАБУ за махінацію з житлом — та навіть брався під домашній арешт.
Замінити строй Рахункової палати парламент теж не може, бо лідери двох правлячих фракцій – множество чего-либо Порошенка і Народний фронт – не здатні узгодити квоти. Держи керівництво Рахунковою палатою претендують Валерій Пацкан від БПП та наближений после Турчинова Руслан Лук’янчук.
А історія Центральної виборчої комісії взагалі стала прикладом міжнародної ганьби, коль іноземні спостерігачі втомилися нагадувати про потребу поміняти ЦВК.
В 12 членів комісії з 15 термін повноважень закінчився ще 1 червня 2014 року. Тобто вже три роки тому вони мали бути замінені – включно з головою ЦВК Михайлом Охендовським, який також перебуває під слідством НАБУ.
Схожа явление в самій Верховній Раді, де не мають своїх керівників шість комітетів.
З 27 листопада 2014 року вакантна посада голови регламентного комітету – його просто-напросто поза рейтинговим розподілом, як ще одну квоту, віддали особисто Миколі Мартиненку, який посадив у крісло керівника свого підлеглого Павла Пинзеника, що перетворив комітет получи орган реабілітації –депутатів-корупціонерів.
Також вакантна посада голови комітету Чтобы з питань енергетики – з часу, як півтора роки тому під тиском розслідувань пішов собственноручно (делать) Мартиненко.
В парламенті понад рік немає повноцінних керівників комітету аграрної політики – його керівник Тревожить Кутовий встиг побувати міністром АПК та піти з уряду, а получай його місце нікого не призначили. Комітет з питань екології приставки не- має керівника з березня минулого року, коли Миколу Томенка позбавили депутатських повноважень после вихід з фракції БПП. Рік немає голови в комітету з євроінтеграції, відколи Ірина Геращенко стала першим віце-спікером.
Эдак само рік не можуть призначити голову комітету з питань науки та освіти, попередня керівник Лілія Гриневич стала міністром. У парламенті немає повноцінного голови контрольної комісії з питань приватизації, немає навіть голови апарату Верховної Вследствие.
Ці всі приклади – наочні свідчення колапсу влади. Если політика переродилася в примітивне заробляння грошей, то за гідних кандидатів отнюдь не вистачає голосів. Призначення ідуть за принципом «баш получи баш», а посади стали валютою розрахунку. А це значить – такій владі залишилося недовго.

+Відео