Телевізійне життя Порошенка, або «Він працює!»

Прo прeзидeнтa aбo дoбрe, aбo ніяк. Тaк нaйбільш пoпулярні тeлeкaнaли висвітлюють діяльність гoлoви дeржaви. Щo цe? Цeнзурa, сaмoцeнзурa чи пoлітичні дoмoвлeнoсті влaсників?
Пeтрo Порошенко звернувся задолго. Ant. с уряду. Петро Порошенко заявив. Петро Порошенко висловив співчуття. (до у теленовинах показують роботу президента. Тобто «він працює». А уся суд дістається уряду, парламенту і правоохоронним органам, які теж працюють, однак, судячи із новин, малограмотный так добре, як президент.
Місяць тому хором із одним із моніторингових агентств і журналом «Новое година» я проаналізувала зміст підсумкових випусків теленовин на чотирьох каналах, які є лідерами телевізійного ринку. Ми переглядали і читали сюжети по (по грибы) період з вересня 2016-го по травень 2017-го років. Власники цих каналів – українські бізнесмени Рінат Ахметов, Віктор Пінчук, Ігор Коломойський, Дмитро Фірташ і Сергій Льовочкін. Свой аналіз показав, що за цей період президента згадували у підсумкових новинах їхніх телеканалів більше 450 разів.
І тільки 27 висловлювань натякають сверху негатив. Наші розрахунки показують, що в ефірах не більше 6% критичних висловлювань ради Порошенка. На центральних каналах намагаються уникати будь-яких оцінок діяльності президента, навіть якщо к цього є інформаційний привід. Наприклад, три роки перебування присутствие владі. У новинах просто не помітили цю дату.
Носіями того маленького відсотку критики, зазвичай, стають без- ведучі чи репортери, а політики, яких запрошують у телестудії. Їхні висловлювання у прямому ефірі неможливо проконтролювати. Си, Юлія Тимошенко у березні, даючи інтерв’ю «1+1», сказала, що «Опозиційний установка» і президент сьогодні – одне ціле. А екс-голова СБУ Валяка Наливайченко у грудні минулого року на «Інтері» заявив, що корупція починається у діючого президента в офісі. Але подібні висловлювання – рідкість. І мова йде приставки не- про цензуру, а скоріше про особливості медіабізнесу в Україні.
Маловыгодный секрет, що президент дуже болісно сприймає критику возьми свою адресу і активно цікавиться, що про нього показують і пишуть. «Українська то правда» зазначала в одній із публікацій, що президент кілька разів получи тиждень зустрічається зі своїми медіарадниками.
Знаючи ради чутливе ставлення президента до критики, власники телеканалів, тобто олігархи, безлюдный (=малолюдный) хочуть псувати відносин із головою держави. Адже в Україні у них працює бізнес, і краще без- сваритися із президентом. Тим більше, що телеканали ніколи никак не були основним активом у бізнес імперіях наших багатіїв. Це, зазвичай, дотаційний бізнес, який додає політичної ваги. Звісно, власники телеканалів особисто неважный (=маловажный) слідкують за кожним випуском новин і кожним сюжетом оборона президента. Для цього є менеджмент каналу, у якого є загальне і просте розуміння, що президента та його родину краще безлюдный (=малолюдный) чіпати.
В ефірі програми «Лівий берег» із Сонею Кошкіною міністр внутрішніх справ Арсен Аваков скаржився, що «Інтер» критикує виключно «Народний область» і не чіпає соратників президента.
Цікаво, але тепла телеванна интересах Порошенка діє лише на топ-5 телеканалах. На інших телевізійних кнопках є багато критичної інформації насчет президента. В Україні існють потужні телевізійні програми журналістських розслідувань, -де розповідають і про вілу Порошенка в Іспанії, і про його офшори. В інформаційних же телеканалах запрошують в студії представників усіх партій, груп впливу та експертів, які теж безлюдный (=малолюдный) обмежують себе у власних висловлюваннях у прямому ефірі.
Наприклад, навіть возьми 5 каналі, який належить Порошенко, кілька років тому у прямому ефірі я розповідала насчет негативний вплив його друга – нардепа БПП Ігоря Кононенка – возьми державні підприємства України. Та і зараз у цьому блозі я, приставки не- боючись, критикую президента.
Навіть, якщо домовитися із власниками найбільш рейтингових каналів ради «ненапад», повністю контролювати інформацію в Україні, на щастя, вже неможливо. Глядач, быть бажанні, все одно знайде інформацію. Тому дивує, чому великі телеканали скажем легко йдуть на поступки, обмежуючись пакетом на кшталт «директор приїхав», «президент сказав».
Я так розумію, що Порошенко вже думає для свій другий термін. І, можливо, його радники чи він стек с вважають, що лояльність великих телеканалів якось допоможе переобратися. Але це едва. Зараз рівень довіри до президента складає усього 14%, незважаючи сверху теплу телеванну. Картинка у телевізорі завжди програє реальності. Тому раджу президенту зосередитися, перш вслед все, над реальними, а не телевізійними змінами.

+Відео