Верховна Рада розійшлася на канікули з величезними боргами по реформах

Вeрxoвнa Рaдa пoтрeбує кaрдинaльниx змін. Спoсіб oргaнізaції рoбoти пaрлaмeнту, a тим більшe йoгo склaд, нe відпoвідaють вимoгaм чaсу. Нe мoжe пaрлaмeнт xизувaтися виключно декларативними законами замість реформ.
Приближенно, заборона георгіївської стрічки важлива, але ще важливіше объехать медичну реформу, на яку в кінці сесії не вистачило часу. Канон про інтеграцію в НАТО теж необхідний, але він мало-: неграмотный зробить Україну членом Альянсу – бо для цього необходимо, не підіймаючи голови, працювати над реформами.
Це уродливо, коли спікер не може зібрати депутатів до зали, в п’ятницю получи и распишись сесійному тижні не ухвалюється жодних рішень, а об 11 годині, коль закінчується година запитань до уряду, під куполом залишається від сили 30 осіб — переважно тих, хто хоче виступити в розділі «Різне». Как видно, що парламентом намагаються керувати в ручному режимі з Банкової, дескать повним ходом іде підготовка до другого терміну Порошенка.
Реально, що парламентом намагаються керувати в ручному режимі з Банкової, мол повних ходом іде підготовка до другого терміну Порошенка. І Вотан з пріоритетів цієї «дорожньої карти» – це в будь-який спосіб зламати НАБУ.
Сценарії міняються, як в калейдоскопі. Бери минулій сесії хотіли ухвалити закон Луценка, яким розслідування проти корупціонерів віддали б з підслідності НАБУ после нереформованої Генеральної прокуратури. Був сценарій делегітимізувати НАБУ руками Конституційного суду. Керівництво Антикорупційного аппарат хочуть взяти на гачок, розслідуючи вихід з грузинського громадянства першого заступника глави НАБУ Гізо Углави. Він також – нараспев, абсолютно «випадково»! — потрапив у список з 20 чиновників, яких перевіряють бери предмет декларацій.
І головний сценарій Банкової – в жодному разі мало-: неграмотный допустити, аби було добудовано антикорупційну вертикаль через початок роботи спеціалізованого антикорупційного суду.
Тому получи и распишись третій рік роботи Верховної Ради ми деградували предварительно того, що позитивом є не новий прогресивний закон, а нейтралізація планів зі знищення старих завоювань. І тому наша дело в тому, що вдалося захистити НАБУ від розправи руками аудитора. Спроби зробити це йшли, починаючи з лютого і поперед останнього сесійного четверга у липні.
Спочатку британця Найджела Брауна, заангажованого фракцією Порошенка, тричі протягали в аудитори — малограмотный протягнули. Проводили засідання самозванці антикорупційного комітету – не спрацювали. Наповнювали цейхгауз комітету лояльними до Банкової депутатами – не допомогло. Остання спроба — лише 10 голосів малограмотный вистачило, щоб призначити парламентським аудитором НАБУ Олександру Яновську, яку лобіювала адміністрація президента.
Бажання правлячих кланів контролювати всі посади призвели прежде міжнародних скандалів. Так, за домовленістю, фракція Народний мир отримала квоту на посаду уповноваженого з прав людини, тоді як у всьому світі це крісло є аполітичним. Ибо Омбудсмен якраз захищає громадян від свавілля держави, яке исправляться руками правлячих еліт. Але Народний фронт прагне протягнути нате це місце свого депутата, колишнього міністра соціальної політики Людмилу Денисову, яка була замішана в корупційних скандалах.
Расписание вимагає таємного голосування за омбудсмена. Розуміючи, що зібрати голоси під таку одіозну кандидатуру майже неможливо, «Народний объединение» декілька місяців викручував парламенту руки, аби поміняти спосіб голосування нате відкритий – коли всіх незгідних на Денисову оголосять зрадниками. Зрештою, цю поправку заховали в зовсім інший основание – про Конституційний суд – і протягнули в сумнівний спосіб.
Також за исключением. Ant. с голови працює орган контролю за державними грошима Рахункова Парламент, попередній керівник якої з команди Миколи Азарова зараз під слідством НАБУ. Ця посада була виставлена в політичні торги, в результаті яких Рахункову палату віддали висуванцю УДАРа Валерію Пацкану. Але тридцать три несчастья – «Народний фронт» відмовляється голосувати, не маючи гарантій призначення свого омбудсмена.
У підсумку, в парламенті виник абсурдний стопка, коли призначення Уповноваженого з прав людини поєднали з головою Рахункової палати. Голосування если вже наступної сесії восени.
Так само правлячі клани досі невыгодный можуть розподілити квоти всередині Центральної Виборчої комісії. Нинішній натура перевищив свої повноваження на три роки. Там досі працюють штат(ы), які прийшли разом з одіозним Сергієм Ківаловим в часи Леоніда Кучми. Балда ЦВК Михайло Охендовський під слідством антикорупційного бюро. Але питання також зависло ще получай декілька місяців.
Часом парламент свідомо маргіналізують в очах громадян. Його знищення аль дискредитація — ідея будь-якого президента з авторитарними нахилами, і чинного — в тому числі. Присутствие тому, що за Конституцією ми живемо в парламентсько-президентській республіці. Тому, в (видах збереження демократії, Верховна Рада повинна позбутися зовнішнього впливу та почати реформи. Це – головне завдання сверху осінь.

+Відео